Tuesday, July 28, 2009

Setelah sekian lama.

hello.

dah lama tak post blog baru sekarang terasa nak manaip benda yang mungkin banyak.
lately aku busy doh. dah la start sem dah dapat masalah. pastu kena study awal2 which mean bagus la kan. haha. tapi buat lambat lambat gak. haih boleh pulak cuti sekarang ni. sumpah cuti tak kena masa. gila sengal la budak yang bawak virus kat shah alam. hmmmm. dah la aku tak dapat gerak study aduh masalah sial. tapi aku tak dapat gerak pun bukan sebab ape an. sebab bapak aku sakit. kena gerak sjmc dan aku dipertanggungjawabkan untuk menjage rumahtangga beliau. aku memang dah lama in training menjadi bapak orang. semua benda aku buat sekarang. bayar tu bayar ni. hantar tu hantar ni. semua kerja rasmi di mana yang biasa di lakukan oleh encik zainudin. takpe bagus jugak an. nanti tak la kekok. tak la gelabah bila hidup di dunia luar nanti. hehehe. sekarang ni pun aku tengah curi tulang jadi. penat oh jadi bibik kat rumah sendiri. semua kena buat. adik aku tak pernah pulak buat. atas alasan kena study buat homework la. kalau weekwnd dia tolong takpe jugak. ni weekend pun dia tak buat jugak kerja rumah. buat dono je. panas gak kadang kadang. hmm takpe la nanti dia dah duduk asrama tau la dia. hahahahahahahahaha. patut sekarang aku kena vacuum rumah aku tapi jap ah. hahah. okay lah. nak chow ah. bye. =8>

No comments: