Wednesday, December 23, 2009

Dear god.

haih.
permulaan je dah haih. nampak sangat benda yang tak best jadi.

hari ni kusut betul. kusut jugak la.
kusut tak kusut sangat la.
pagi pagi dah bangun nak pergi karaoke.
aku je yang semang bangun awal.
konon yang lain pun awal la.
japgi mak aku je yang ade kat bawah.

pastu bapak aku suruh pergi beli break fast. aku pun pergi.
sampai kat ampang jaya dengan takde parking nye dengan ade auntie menyalak nyalak aku pergi beli serapan.

nasi lemak tige. lauk ayam goreng daging rendang dan ayam kari.

japgi sampai rumah mama dah suruh siap.

"kite balik malam ni, bagi makan kucing lebih sikit"

"hah! apsal pulak ?"

"kan nak karaoke, lepas tu pergi hospital terus abah nak jumpe doctor"

"fuck! (dalam hati.)"

"kusut betul lah, bosanlah macam niiiiiiiii! (dalam hati)"

"lame sangat ke kat hospital ?"

"lepas tu abah ade meeting koperasi pulak, nanti kite jalan jalan la kat bangsar village"

"bangsar village lagi, tempat bosan walaupun di kelilingi dengan kemewahan dan orang orang muhamad salleh, ish!! bosan betul"

aku pun layan je la semua benda yang membosan kan ni.
bile la nak lepak dengan kawan kawan aku ye.
malam ni ade futsal.

seperti yang dijangke kan aku tak ke futsal.
tak sempat.
sebaliknya aku ikut kawan aku pergi tesco. rupanya esok aku ada bbq di ulu yam!
wow seronok tu. tapi 3 orang je. so gayyyy.
Layan je lah.
hahahaha.

ape la budak budak tu kutuk aku kan.
aduhhh.
cane nak berdepan dengan dorang ni. segan lah aku. takpe nanti minta maaf kat amin. sure lepas.

di sampaing kekusutan di atas phone aku telah di bar (sial!) dan disebab kan cuti bapa ku tidak memberi elaun sara diri aku. (cane nak bayar bil kalau elaun tak dapat) maka aku mengambil langkah draatik untuk beli sim card baru (maxis maa).

terpakse doh ni. aduh serabutttt la hidup sekarang.
nanti sesape yg contact aku dapat lah number baru aku yee.

No comments: