Thursday, December 18, 2008

heello

at last aku buat gak blog ni balek.dah lame oh aku x buat blog ni.hari ni aku buat balik.hahah.
aku juz nak kongsi lagu ngan korang.

http://www.youtube.com/watch?v=bdx8QKseaV4

The Pieces Dont Fit Anymore - James Morrison

I've been twisting and turning, In a space that's too small.
I've been drawing the line and watching it fall,
You've been closing me in, closing the space in my heart.
Watching us fading and watching it all fall apart.

Chorus
Well I can't explain why it's not enough, Cause I gave it all to you.
And if you leave me now, oh just leave me now.
Its the better thing to do,
Its time to surrender,
Its been to long pretending.
Theres no use in trying,
When the pieces dont fit anymore, Pieces dont fit here anymore.

You pulled me under,
I had to give in.
Such a beautiful myth,
Thats breaking my skin.
Well i'll hide all the bruises,
I'll hide all the damage thats done.
But I show how Im feeling until all the feeling has gone.

(Chorus)

Ooh don't missunderstand,
How I feel.
Cause I've tried, yes I've tried.
But still I don't know why, no I dont know why.
III dont know why...... whyyyyyyyy!

(Chorus)


sedih lagu ni.aku dapat lagu ni kate page oss.time tu aku baru je break.mmg timing die terbaik ah.syukur tuhan! hahah.aku hayati lagu ni sambil tengok lirik die.aku rase cam sedeh dgr lagu ni.aku faham lagu ni.die suroh aku move on.dan lagu ni macam menceritakan la detik detik akhir aku dengan die.sebab hati ini dah tak boleh terima dah.aku faham die.dan aku kene terima.die suroh aku terima seadenye.terima qada' dan qadar tuhan.sebab bende dah lepas.x gune patah balik.dah takdie.mase tu aku rase sedeh sangat.sebab aku still berharap kat die.tapi lagu ni cam membantu aku la.die pun asek cakap xnk kat aku an.so, i got to move on.go nabel go!!
aku sedar dah xde tempat utk aku kat die.dan die pun dah x rapat sangat ngan aku.sebab die ade org baru.bukan bf.tapi teman baru.x lame lagi kot.aku harap die bahagia dengan ape yg die nak sangat satu hari nanti.yeah farah.hehehe.aku dah faham situasi aku.sedeh doe.dan aku sedang masuk ke alam baru dalam hidup aku.mungkin akan ade org baru.mungkin tidak.aku try la.lantakla korg nak kate aku jiwang ke sedih ke ape an.aku nak tulis gak.x kire.nak bace.bace.xnk xpe.mungkin aku buat blog lain korg bace ah ok.aku tgh berguru dengan membe aku said ni.berguru ape aku xnk bgtau.tanye said ah.xpun tunggu keluaran lagi satu.bubye.click kat link tu.dgr lagu ni.hayati dan selamat beramal! no hard feeling ah farah.we are still friend rite? ;D








4 comments:

m.u.s.e said...

bel..best gak blog ko ek
haha..cuma, besarkan r cket tulisan...
kecik gila bai..
boleh pecah bola mata aku..hahaha

pekdos said...

bubelle.haha.aku blogspot untuk berkarya.link lah di page hang.dan aku link kan ke ko nye blog.
cheers mate!

dylla said...

hey..
good spirit!!
keep ur positive energy going k?
ala hun, we're still young la, there'll be sumone perfect for us one day...
we juz gotta keep holding on k?
:)

rifdi said...

caya a beel...
hahaha...
lgu nie agk menceriekn hari aku...
ngee...
ak nk ltak cite bru kt blog ak...
usha a...