Friday, November 14, 2008

futsal.

korg pernah men futsal time banjir.haaa.tadi aku maen futsal time banjir.bukan banjir.court tu yg banjir.aku maen sec 7 open.mule ok je.tibe2 hujan lebat aku cakap kau.aku yg mase tu nga jadi sub terus lari masuk kerete arep.tinggal la arep bangang,apek,mizan,rong dan si ganu berperang dalam hujan lebat tu.gile lebat ah.pastu aku dipanggil masuk.fuh.perasaan ni membuak2 nak main ni.kami lawan team membe arep bangang.budak2 die besa cam arep gak.arep kate ni sume budak2 rugby.patut la besa semacam.main pun cam main rugby.hahahah.bes gak.dah lame x kene langgar2 ni.heheh.mase tu baru la aku terpikir mmg budak sekolah luar ni besar2 semuanye.budak mrsm aku rase kan mmg kecik je masing2.kalau ade yg besar tu untung la mrsm tu.dapat sebijik pokok kelape.mmg budak mrsm x cukup zat.betul la kate mama farah.kecik ouh budak mrsm.patut la aku pendek.hahah.tapi bersyukur la dengan ape yg tuhan bagi an.semuanye dah tertulis an.hm.mase kat dalam tu baru la aku rase cane susahnye main time hujan lebat.ye la.dah lame x rase hujan lebat an.bes ouh.bola susah nak gerak.rase cam main dalam swimming pool ah.gile bertakung ouh tempat tu.main kene kesat2 muke.penuh air.xnampak.dah la ku ni sepet.pastu kene lak air.jaadi x nampak la aku.haish.susa tol.aku main cam taik ah tadi.sebab aku rase x bes dengan swimming pool ni.dah la team lawan ni main rembat2.kuat lak tuh.cam nak bunuh mizan.rupenye nex week dorg ade tournament.patutla main cam men tournamnt.dorg friendly ah.bes ah.walaupun aku x lepak ngan dorg an.tapi aku rase yg dorg tu similar type of arif nizam ah.hm.arep kate bulih main rugby ngan dorg kat sekolah saas.hish cam bes je.aku dah lame x main rugby ni.aku cam rase nak buat kawan ah ngan dorg.tapi xtau ah.aku ni kadang2 cite letop je.hahah.tapi bes ouh.sebab ape? sebab dorg team paling kuat kat daerah petaling ni.haa.bes an.nanti lame2 aku jadi setaraf ar ngan daerah petaling.haa.boleh la main ansara lagi.aku dah start merepek ni sebenanye.busan.xtau nak tulis ape.tapi xpe.org kate sikit2 lame2 jadi bukit.kalau korg rase blog aku ni x bes.cmmnt ah.bagi suggestion ke.boleh la aku improve sikit an.ok ok ok ok ok??
xpe2 nanti kat rumah bulih ah masuk video ke.lagu ke.poem ke.hahah.kay la.aku chow dulu ah.
bubye,.cmmnt yaa.

No comments: