Tuesday, November 4, 2008

adoi.

adoi.ade ke aku boleh lupe password blog aku.ade ke patut.hish.memalukan.terpakse la aku bukak email la.ape la.kejadah betul.aku monteng lagi.ish3.penat doe.xley buat apa la.semalam hari yang bes seronok gembire plus serabut dalam hidup aku.tibe2 aku kene tuduh tu ini la.macam2 la.hish.x patut betol.cam pompuan pun ade gak.naseb baek la ade insan ni tolong cool kan aku.fuh.bes ouh.dah lame aku x rase begitu.heheh.*wink*.seronok.aku sangat berterime kasih kat die.die antare org yg aku percaye dalam dunie ni.walaupun macam2 die buat kat aku dulu.tapi aku tetap perlukan die.sebab die faham aku.die banyak tolong aku.tapi ade certain things yg still x faham pasal aku.dah lame aku kenal die.aku pernah bersame dengan die dulu.2 tahun 11 bulan.bes.bahagia.merane.aku harap die "berubah" la satu hari nanti.aku tunggu.heheheheh.frh izti.berbalik pada isu tadi.aku rase bersalah gile babi ni.aku xnk la gaduh2 an.haish.tapi nak buat cane.tolong ar maafkan aku.aku xnk gaduh membe2.semalam aku jumpe bf aku yg dah lame x jumpe.ika.tekujut beruk aku.hahah.terjumpe di mcd pulak.dengan semangat kental yg ade pade die.die gi study kat mcd yg aku xtau la cane org boleh study kat situ.bagi aku kalau nak study kene ade tutor.pastu tempat senyap.gelap2 xleh ar.nanti org igt ape pulak.hish awak ni.hahah.guruku arip a.k.a. aref mokhtar bes orgnye.tapi ade xbes pade die.kalau kau ade makanan jangan la bagitau die.nanti belum sempat kau jemput die atau kau xde niat nak jemput die.die dah kemput diri die sendiri.yg sadisnye habis lesap bnde tu.heheh.(cikgu.jgn marah).bagi aku die pandai mengajar la.pastu pandai encourage org.senang citer die boleh mengajar aku la.tapi last sem aku kecundang gak.apa da.yg die ajar gile2 aku fail die pass.yg die ajar gitu2 aku pass die fail.haish.pelik2.semua org pelik ngan result aku last sem.sem ni pun aku akan buat semue org terkejut.aku nak pass semue paper.go nabel go! hahah.tapi aku x start lagi.cane ni nabel.ish3.start minggu ni aku rase cam malas giler ah.aku nak gi kelas pun rase ish.xnk! dengan prob yg ade.aku rase macam gi class tu macam nak gi jumpe mahzan waktu sekolah dulu.seram menyelubungi diri.rase cam askar je.kene sentiase alert dengan org sekeliling.org masuk lift.org keluar lift.org pergi parking.haish.bende ni cam xpasal2 tau.mengganggu betul!!!.aku kat cc jati sekarang.so aku susah la nak post blog hari2.susah.lagi dah nak dekat final ni.nak study la konon.hahah.aku akan berganding bahu dengan ayor utk study.tapi kalau aku ajak die study ngan setan macam die nak je.aku tau die xnk.aku akan cube pujuk die.heheh.aku xtau cane tibe2 aku boleh baek dengan muiz suppian a.k.a. ayor ni.tibe2 je.sumenye bermule bile die sacrifice mase die utk teman aku kat jati.time tu apesal ntah aku x balek ampang.aku ade date ngan farah kot.mule2 ayor xnk.aku kecewe la.so aku pujuk la dengan kate2 manis yg aku tau.heheh.cair dier.ahax.start dari situ la hidup aku bersame die je.dah la satu kelas.dan die jadi pembonceng tetap aku selepas mizan a.k.a. staryoshi yg aku pecat sebab terlalu banyak bulu.hahah.susah senang aku dengan ayor.mamat ni bes.baik.tolonag aku la kadang2.tapi kadang2 idea die x bes.kadang2 bernas giler ouh.bes ar lepak ngan die.kelakar.baik hati.unting la si feeqah dapat die.tapi die ni ade sengal la jugak.aku xnk cite.x baek mengaibkan org.sebab2 ni la aku minat melekat dengan die.bukan melekat tuh.ish.korg ni.sampai buat jahat kat org pun setel same2.semalam kami buat dajal kat amal.hahah.bukan sengaje.kami pinjam kertas die dan kami terlupe nak hantar kertas tax die je.tu je.kalau x hantar attendance x dikire hadir.aku dah cuak dah.tapi ayor ni relax je.siap boleh gi sunway ngan awek die.haish.aku yg kat bilek ni berfikir macam2 la cane la kertas si amal ni.last2 buat bodoh je sampai esok pagi.pagi tadi aku yg macam james bond nye letak kertas amal kat dalam box die.naseb baek la datin x perasan.fuh.aku rase cam dah panjang sagt je.sampai si ayor yg kat sebelah aku ni dah kate aku macam buat thesis.hahah.dah la kot ek.aku blah la dahulu ye.

No comments: