Sunday, November 2, 2008

first time.

hahahah.ni first time aku.bukan first time tu.haha.first time aku buat blog.so,kekepade sesape yg dah lame ngan blog2 ni.harap beri tunjuk ajr la kat aku yg baru ni.sesape yg suke bace aku alu-alukan.sesape yg x suke bace aku x kesah lah.blah la kau.hahah.no hard feelin aite.jap lagi aku nak balek shah alam a.k.a. rumah tumpangan istimewa aku.antik ouh.26 thn dah.hahah.aku malas nak balek sebenanye.panas ah.dah la ku x bawak jacket.nanti hitam lagi aku yg dah sedie gelap ni.nnt bising mulot farah kutok aku.hahah.biar ah.dah la aku ade kelas t7 japg.malas doe nak pegi.mesti org tue cine pakai spek a.k.a. brother son tu memekak dengan pelat english cine die yg mengambil mase berbulan2 utk faham tu.haish.aku rase aku boleh hasut ayor kot supaye x pergi kelas.tapi tgk ah.kalau ramai2 gi kelas aku g ah.hahah.asek monteng je natang ni.mane x fail je.hish.aku xnk fail utk sem ni.boleh gile aku.aku xnk!.aku akan cube sedaye upaye utk meningkatkan keimanan aku melawan segale setan yg direjam kat jati tuh.mak bapak nak aku sambung acca kat obersi.tapi macam mustahil je bagi aku.tapi aku tau boileh.cume aku x cukop informasi lagi.niat di hati nk tnye akak pejabat.tapi asek x kesampaian je.hahah.malas sebenanye.ish3.eh2,dah pukol bape ni.cam dah lambat je.jap2.........alamak! dah pukol 1145.aku dah lambat.nak lah ah.ok lah.nanti kalau ade isu best2 aku post lagi ah.aku bukan banyak mase sgt.ok ok.blah dulu eh.see yaa!

No comments: