Friday, February 13, 2009

14th february 2009

firstly.today is valentine's day.so kepade sesape yang baru dapat gf.yang ade gf.yang baru dapat bf.yang ade bf.congratulation to all ah eh.good work.keep it up.jaga orang baru korang betul betul.jage orang lame korang betul betul.14th february dah xde pape dah kat aku.sejak ditinggalkan bersendirian pada 10th october 2008.aku tinggal aku je.nak sambut ngan sape an.buat buat ade je dah la eh.mm.xpe lah.bukan rezeki aku tahun ni.maybe next year kot.mane tau aku kawen terus ke.hahahah.banyak lak duit aku an.poket asyik koyak je.kejadah nye nak kawen.habis acca dulu ah.xpe xpe.thn ni bukan tahun aku kot.esok luse thn aku pulak.cantik je die tinggal kan aku an.mase dulu semuanye indah beb.ade tahi kucing kat dalam kelas sebelah pun layan dating gak.hahahah.apa daaaa.adui hai.tapi sekarang buat baik cane pun kene balik gak.x faham betul.sakit je memanjang.bodoh la sial.cam hanjing aku kene.aku manusia la.tgk perut ah weh.hahah.hari ni die dah ade yang punya.fresh.putih.tinggi.tough.pandai.kaya.aku harap die puas hati lah dengan ape yang die dapat.ini yang die nak nak nak nak nak sangat.aku bersyukur die dah jumpe yang die nak.aku harap yang ni bukan kesalahan memilih die lagi.yang sebelum sebelum ni sume die tersilap pilih.baguslah.kene lah dengan die an.aku blah ah kalau nak lawan bab paras rupe ni memang aku kalah ah.im just an ordinary person je.x hot.x cool.cume suam suam kuku jari kelingking kaki la.okay la kan.tapi lain orang lain opinion la beb.ntah lah.biar lah orang nak kate ape.ikut cakap shaky.maybe bende tu datang sendiri beel.okay okay.aku tunggu! hahahah.aku dah malas lah nak fikir sangat.lepas satu satu aku kene.maybe aku banyak dosa kut.maybe ah.aku rase macam tuh.kene tobat nih.chewah.aku harap sume bende bende yang aku pesan kat dorang.dorang igt ah.aku undurkan diri.tanggungjawab aku dah habis dah.dan aku akan cari tanggungjawab baru atau menunggu offer kerja utk bertanggungjawab ke atas orang.hahahah.weh.valentine's sial malam ni.palat ah x dapat sambut.kalau dengar ustaz mahbob ni mampus die sound aku.mane boleh sambut! hahahah.ala.utk suke suke an.utk couple geli geli ngan nat masing masing.hahahah.kalau yang dah karat tu polish ah bagi kilat.kalau yang baru tu cat ah kaler lain bagi x karat.cikgu fairizam kan dah ajar.hahahah.kalau dulu aku x sibuk sangat pasal valentine's ni.aku biase biase je.tapi akan bergayut lah kan.seronok beb.best.syahdu je.hahahah.rindu pulak.mm.dah lah sampai sini je kot.aku ade lagu lah utk post nih.dengar ah.aku bet akan ade yang gelak dan akan ade yang x gelak.dengar lirik die weh.syahduuuuu~~~.hahahah
HEADSTRONG!

http://www.youtube.com/watch?v=q6maezirpk4

dengar lagu nih.ol skool flava.

7 comments:

Raihan RR said...

nabell.
relax!
:)

OCEAN ROVERS said...

g satu mungkin dapat yang lg stailo nebell

dari e-mom yang dilahirkan kacak n macho..haha

nable_billybangbang said...

thanx ah korang.

marco said...

ala...
rileks la bell...ramai agi girls..
dun wory be happy...
jenis-jenis

rifdi said...

heh..
kte snaseb a beel..
pe kte ak couple ngan ko je??
haha..
xde a..
chill2...
pe yg matters skg life ko dlu..
asal ko hepi pon da cukup..
xprlu sharing n caring lg..
haha..
dats wht we clled..
only ME tht matters..
haha..

Anonymous said...

haha,saba abg nabel..
taw la die nnti ble kene tinggal..
haha..
kte gelakkan die same2 ye..
haha..

Fathini said...

haha..xleh sambut valentine..haramm..
nie ustazah mahbobah ckp..haha
hey,yg patah tumbuh yg hilg beganti..=)