Thursday, April 16, 2009

dude!!

beberape hari lepas aku ber ym dengan ex aku.agak panjang conversation kami.tantang dia.aku.karma.dan asyraf.mencabar ah borak ngan dia MyEm0.Com tapi aku redah aje.tadahal lah.headstrong.tapi agak sakit dade ah.tahan sedih punye pasal an.sedih doe MyEm0.Com.yang mane tau pasal aku tu dorang paham ah.tak pun dorang kutuk aku.sebab dah lame dah bende ni.tapi aku still cani.hahahah.malu pulak rase nye.haih.aku pun pelik .kalau prang lain dah x dapat dah minah tu.mesti stok maki je tiap tiap hari.tapi its hard for me.korang sume tau kenape an.haish.aku anggap dia dan rakan rakan dia macam adik adik aku.aku akan teruskan cabaran ini.akan ku teruskan walaupun berapi rapi.hahahah MyEm0.Com.bak kate maharaja pekky kuatkan diri nable.tunggu dan lihat aje.karma itu ada.lets bygone be bygone.lambat laun kau pulak best.kepada kawan kawan ku.terima kasih kuucapkan.thaknks lads.kalau xde korang dah lame aku jadi tom hanks dalam cite cast away. thanks! mizan,yazadh,ayor,epi,arep,setan,apek,pacat,chaer,KA,nyek,harry,blong,ajief,paan,azman,feeza,shaky,sol,zulaika,pekky
oss,said,anep,ewan,fahmi,dila,adilah,syater,fauzan,bazli,malik,muz,potter,nadia,raihan,muiz,zira.thanks weh! korang bikin aku terharu doe MyEm0.Com.aku xkan kuat macam ni kalau korang takde.betul x? aku akan teruskan hidup aku dengan korang.tunggu dan lihat,aku akan menang satu hari nanti dan akan jadi hero macam doraemon!!MyEm0.Com hahahah.doakan aku eh kawan kawan.aku nak gi berak nih.bye bye.

1 comment:

oss! said...

nable the bambel! rilek la bro.
kite sama.
kite serupa.
eventhough mcm2 dah dilalui.
hati masih sayu nk lupakan/tinggalkan cinta ;]]

kepala kene tegar tegar selalu tau tau! :]] lu buhsan msj ah. aku p haruk bilik kau.